Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy w Żychlinie
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Numer ogłoszenia: 261630 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żychlin , ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin, woj. łódzkie, tel. 024 2851006, faks 024 2852683.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazychlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi szkoleniowe, dla uczestników projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żychlinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, polegające na przeprowadzeniu czterech rożnych szkoleń tj. Hydraulik, Konserwator terenów zielonych i małej architektury, Opiekunka dziecięca, Magazynier z obsługą wózków jezdniowych i bezpieczną wymianą butli i obsługą kas fiskalnych 2. Zamówienie publiczne obejmuje następujące szkolenia: a) Oferta częściowa Nr 1 - Szkolenie zawodowe Hydraulik 1. Opis ze wskazaniem zakresu zamówienia - Celem szkolenia jest przygotowanie 5 beneficjentów projektu do wykonywania podstawowych robót z zakresu montażu instalacji hydraulicznych. Zakres merytoryczny kursu powinien obejmować m.in.: - zagadnienia ogólne i zasady BHP, - materiałoznawstwo, - rysunek zawodowy, - narzędzia, maszyny i urządzenia używane w hydraulice, - instalacje wodociągowe, - instalacje ciepłej wody, - instalacje kanalizacyjne, - centralne ogrzewania, - wykonywanie instalacji z rur miedzianych, - montaż instalacji sanitarnych z rur z tworzyw sztucznych. 2. Program kursu musi być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, wymagana ilość godzin nie mniej niż 120 h; 3. Szkolenie będzie prowadzone dla 5 osób (uczestników projektu), gdzie zajęcia będą prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, indywidualnych konsultacji i zajęć praktycznych. 4. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe, odzwierciadlające tematykę szkolenia. 5. Miejsce realizacji szkolenia Gmina Żychlin lub Powiat Kutnowski ( w przypadku realizacji szkolenia w powiecie kutnowskim wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Żychlina do miejsca szkoleniowego oraz powrót ). 6. Wykonawca powinien prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia tj. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, harmonogram szkolenia, protokół z egzaminu końcowego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonych badań przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu oraz podsumowanie ewaluacji początkowej i końcowej szkolenia wraz z dokumentacją zdjęciową. 7. Kserokopie w/w dokumentów jak również kserokopie materiałów szkoleniowych i wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem wraz z dokumentacją zdjęciową powinny być dostarczone wraz z fakturą na adres zamawiającego w terminie określonym w umowie. 8. Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych powinny być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp. 9. Kurs zakończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną oraz wydaniem: - zaświadczenia o ukończeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego okres trwania szkolenia, tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą kurs (UWAGA! Powyższe zaświadczenie nie jest obligatoryjne i może je wystawić tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia), lub - zaświadczenia, certyfikatu, innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193), - certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu opatrzonego w: - loga UE, POKL (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u szczytu strony i powinny być tych samych rozmiarów), - nazwę projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wsparcie dodatkowe w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, sok, ciastka) oraz jednego ciepłego posiłku tj. obiad podczas trwania zajęć teoretycznych jak i praktycznych. 11. Koszty ewentualnego dowozu uczestników, wyżywienia, sprzętu, wynajmu Sali szkoleniowej materiałów powinny być wliczone w kalkulację kosztów szkolenia. b) Oferta częściowa Nr 2 - Szkolenie zawodowe Konserwator terenów zielonych i małej architektury 1. Opis ze wskazaniem zakresu zamówienia - Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia zawodowego do zadań związanych z prowadzeniem prac konserwatorskich na obszarze terenów zielonych w tym szczególności: zapoznanie się z podstawowymi wiadomościami z botaniki, roślinoznawstwa, uprawy gleby i nawożenia roślin, ochrony roślin, elementami projektowania ogrodów, urządzania i pielęgnacji terenów zieleni, przygotowywania dokumentacji technicznej, pracami porządkowymi i robotami ziemnymi, małą architekturą ogrodową, zajęciami praktycznymi w zakładaniu i pielęgnacji powierzchni trawiastej, rabat kwiatowych, drzew i krzewów. 2. Program kursu musi być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, wymagana ilość godzin nie mniej niż 80 h; 3. Szkolenie będzie prowadzone dla 10 osób (uczestników i uczestniczek projektu), gdzie zajęcia będą prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, indywidualnych konsultacji i zajęć praktycznych. 4. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe, odzwierciadlające tematykę szkolenia. 5. Miejsce realizacji szkolenia Gmina Żychlin lub Powiat Kutnowski ( w przypadku realizacji szkolenia w powiecie kutnowskim wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Żychlina do miejsca szkoleniowego oraz powrót ). 6. Wykonawca powinien prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia tj. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, harmonogram szkolenia, protokół z egzaminu końcowego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonych badań przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu oraz podsumowanie ewaluacji początkowej i końcowej szkolenia wraz z dokumentacją zdjęciową. 7. Kserokopie w/w dokumentów jak również kserokopie materiałów szkoleniowych i wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz dokumentacja zdjęciowa powinny być dostarczone wraz z fakturą na adres zamawiającego w terminie określonym w umowie. 8. Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych powinny być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp. 9. Kurs zakończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną oraz wydaniem: - zaświadczenia o ukończeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego okres trwania szkolenia, tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą kurs (UWAGA! Powyższe zaświadczenie nie jest obligatoryjne i może je wystawić tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia), lub - zaświadczenia, certyfikatu, innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193), - certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu opatrzonego w: - loga UE, POKL (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u szczytu strony i powinny być tych samych rozmiarów), - nazwę projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wsparcie dodatkowe w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, sok, ciastka) oraz jednego ciepłego posiłku tj. obiad podczas trwania zajęć teoretycznych jak i praktycznych. 11. Koszty ewentualnego dowozu uczestników, wyżywienia, sprzętu, wynajmu Sali szkoleniowej materiałów powinny być wliczone w kalkulację kosztów szkolenia. c) Oferta częściowa Nr 3 - Szkolenie zawodowe Opiekunka dziecięca 1. Opis ze wskazaniem zakresu zamówienia - zakres szkolenia obejmuje zagadnienia, po którym 9 uczestniczek kursu będzie posiadała wiadomości i umiejętności w zakresie sprawowania pełnej opieki nad dzieckiem w warunkach opieki instytucjonalnej i domowej, będzie potrafiła rozpoznać potrzeby psychospołeczne dziecka i je zaspokoić , będzie potrafiła zaopiekować się dzieckiem zdrowym i chorym, zaopiekować się dzieckiem w tym wykonywać zabiegi higieniczne, pielęgnacyjne i opiekuńcze; będzie potrafiła planować, organizować i prowadzić różnorodne zabawy rozwijające, będzie sprawnie komunikować się z osobami zaangażowanymi w proces wychowania dziecka w tym rodzicami i instytucjami; będzie potrafiła radzić sobie ze stresem w sytuacjach zawodowych i prywatnych w tym rozwiązywać problemy rówieśnicze dzieci. 2. Program kursu musi być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, wymagana ilość godzin nie mniej niż 160 h; 3. Szkolenie będzie prowadzone dla 9 osób (uczestniczek projektu), gdzie zajęcia będą prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, indywidualnych konsultacji i zajęć praktycznych. 4. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe, odzwierciadlające tematykę szkolenia. 5. Miejsce realizacji szkolenia Gmina Żychlin lub Powiat Kutnowski ( w przypadku realizacji szkolenia w powiecie kutnowskim wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Żychlina do miejsca szkoleniowego oraz powrót ). 6. Wykonawca powinien prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia tj. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, harmonogram szkolenia, protokół z egzaminu końcowego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonych badań przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu oraz podsumowanie ewaluacji początkowej i końcowej szkolenia wraz z dokumentacją zdjęciową. 7. Kserokopie w/w dokumentów jak również kserokopie materiałów szkoleniowych i wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz dokumentacja zdjęciowa powinny być dostarczone wraz z fakturą na adres zamawiającego w terminie określonym w umowie. 8. Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych powinny być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp. 9. Kurs zakończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną oraz wydaniem: - zaświadczenia o ukończeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego okres trwania szkolenia, tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą kurs (UWAGA! Powyższe zaświadczenie nie jest obligatoryjne i może je wystawić tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia), lub - zaświadczenia, certyfikatu, innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193), - certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu opatrzonego w: - loga UE, POKL (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u szczytu strony i powinny być tych samych rozmiarów), - nazwę projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wsparcie dodatkowe w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, sok, ciastka) oraz jednego ciepłego posiłku tj. obiad podczas trwania zajęć teoretycznych jak i praktycznych. 11. Koszty ewentualnego dowozu uczestników, wyżywienia, sprzętu, wynajmu Sali szkoleniowej materiałów powinny być wliczone w kalkulację kosztów szkolenia. d) Oferta częściowa Nr 4 - Szkolenie zawodowe Magazynier z obsługą wózków jezdniowych i bezpieczną wymianą butli i obsługą kas fiskalnych 1. Opis ze wskazaniem zakresu zamówienia - zakres szkolenia obejmuje zagadnienia, po którym ogółem 13 uczestniczek i uczestników zostanie przygotowanych do pracy w zawodzie magazyniera z obsługą wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli i obsługą kas fiskalnych. Szkolenie przygotuje do nabycia umiejętności w zakresie organizacji pracy w magazynach, poznaniu podstaw zagospodarowaniu magazynu i technologii magazynowania, samodzielnego sporządzania dokumentów magazynowych, udziału w inwentaryzacjach, obsługi wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli oraz obsługą kasy fiskalnej. 2. Program kursu musi być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, wymagana ilość godzin nie mniej niż 120 h; 3. Szkolenie będzie prowadzone dla 13 osób (uczestników uczestniczek projektu), gdzie zajęcia będą prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, indywidualnych konsultacji i zajęć praktycznych. 4. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe, odzwierciadlające tematykę szkolenia. 5. Miejsce realizacji szkolenia Gmina Żychlin lub Powiat Kutnowski ( w przypadku realizacji szkolenia w powiecie kutnowskim wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Żychlina do miejsca szkoleniowego oraz powrót ). 6. Wykonawca powinien prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia tj. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, harmonogram szkolenia, protokół z egzaminu końcowego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonych badań przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu oraz podsumowanie ewaluacji początkowej i końcowej szkolenia wraz z dokumentacją zdjęciową. 7. Kserokopie w/w dokumentów jak również kserokopie materiałów szkoleniowych i wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz dokumentacja zdjęciowa powinny być dostarczone wraz z fakturą na adres zamawiającego w terminie określonym w umowie. 8. Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych powinny być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp. 9. Kurs zakończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną oraz wydaniem: - zaświadczenia o ukończeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego okres trwania szkolenia, tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą kurs (UWAGA! Powyższe zaświadczenie nie jest obligatoryjne i może je wystawić tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia), lub - zaświadczenia, certyfikatu, innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193), - certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu opatrzonego w: - loga UE, POKL (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u szczytu strony i powinny być tych samych rozmiarów), - nazwę projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wsparcie dodatkowe w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, sok, ciastka) oraz jednego ciepłego posiłku tj. obiad podczas trwania zajęć teoretycznych jak i praktycznych. 11. Koszty ewentualnego dowozu uczestników, wyżywienia, sprzętu, wynajmu sali szkoleniowej materiałów powinny być wliczone w kalkulację kosztów szkolenia. 3. Ogólne wymagania stawiane przez zamawiającego dotyczące realizacji zamówienia do uwzględnienia w ofertach: 1) Szkolenie powinno być ściśle ukierunkowane na zdobycie umiejętności praktycznych, zgodnie z kierunkiem danego zawodu objętego szkoleniem przy uwzględnieniu nowoczesnych technologii i wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności zawodowych obecnie na rynku pracy. 2) Podczas realizacji szkolenia należy położyć duży nacisk na zdobycie umiejętności praktycznych, a odbiec w niezbędnym stopniu od przekazania wiedzy w formie klasycznego wykładu ( treści programowe powinny być dostarczone uczestnikom na początku zajęć, których one dotyczą w formie podręczników lub przygotowanych skryptów). 3) Szkolenie powinno być przeprowadzone w warunkach lokalowych dostosowanych do prowadzenia zajęć dydaktycznych i praktycznych zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy. 4) Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową dysponującą wykwalifikowaną kadrą wykładowców i instruktorów posiadających wykształcenie i kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem szkolenia lub prowadzonych przedmiotów/ zagadnień - zgodnie z opisem warunków udziału w postępowaniu dotyczących osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5) Instytucja szkoleniowa musi posiadać uprawnienia do wydawania zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia. 6) Każde szkolenie powinno zakończyć się egzaminem. Jeżeli odrębne przepisy nie przewidują egzaminu państwowego zewnętrznego na uzyskanie uprawnień w danym kierunku szkolenia zawodzie, należy przeprowadzić egzamin wewnętrzny. 7) Wymagana liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdego uczestnika z założeniem, że 1 godzina dydaktyczna = 45 minut, natomiast długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 8) Szkolenia powinny odbywać się w wymiarze nie większym niż 8 godzin dziennie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Spełnienie tego warunku dla oferty częściowej Nr 1, 2, 3 i 4 nastąpi poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o ww. dokument dołączony do oferty.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek będzie spełniony dla oferty częściowej Nr 1, 2, 3 i 4 jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizował : co najmniej 5 szkoleń, które były współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego (zakres szkoleniowy dowolny). W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług dla każdej części zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o ww. dokumenty dołączone do oferty.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Spełnienie tego warunku dla oferty częściowej Nr 1, 2, 3 i 4 nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziaału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o ww. dokument dołączony do oferty.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Spełnienie tego warunku dla oferty częściowej Nr 1, 2, 3 i 4 nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o ww. dokument dołączony do oferty.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Spełnienie tego warunku dla oferty częściowej Nr 1, 2, 3 i 4 nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o ww. dokument dołączony do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie usług i złożenia poświadczeń, dotyczy wyłącznie usług, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 ppkt. b SIWZ oraz sekcji III.3.2) Wiedza i doświadczenie ogłoszenia o zamówieniu;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany (wg załącznika nr 1 do SIWZ), - Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). - Preliminarz kosztów (załącznik nr 7 do SIWZ) - harmonogram szkolenia (załącznik nr 8 do SIWZ) - program szkolenia (załącznik nr 9 do SIWZ) - Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej do reprezentacji podmiotu o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień warunków umowy w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: a) zmiana liczby uczestników poszczególnych szkoleń - niespełniających wymogów zdrowotnych bądź rezygnujących dobrowolnie z uczestnictwa w projekcie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazychlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego tj. ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin, pokój nr 3 lub zostanie przekazana na pisemny wniosek zainteresowanego drogą pocztową bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Gmina Żychlin, ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin, Biuro Podawcze - pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.08.2013.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1- rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oferta częściowa Nr 1 - Szkolenie zawodowe Hydraulik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przygotowanie 5 beneficjentów projektu do wykonywania podstawowych robót z zakresu montażu instalacji hydraulicznych. Zakres merytoryczny kursu powinien obejmować m.in.: - zagadnienia ogólne i zasady BHP, - materiałoznawstwo, - rysunek zawodowy, - narzędzia, maszyny i urządzenia używane w hydraulice, - instalacje wodociągowe, - instalacje ciepłej wody, - instalacje kanalizacyjne, - centralne ogrzewania, - wykonywanie instalacji z rur miedzianych, - montaż instalacji sanitarnych z rur z tworzyw sztucznych.. 2. Program kursu musi być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, wymagana ilość godzin nie mniej niż 120 h; 3. Szkolenie będzie prowadzone dla 5 osób (uczestników projektu), gdzie zajęcia będą prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, indywidualnych konsultacji i zajęć praktycznych. 4. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe, odzwierciadlające tematykę szkolenia. 5. Miejsce realizacji szkolenia Gmina Żychlin lub Powiat Kutnowski ( w przypadku realizacji szkolenia w powiecie kutnowskim wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Żychlina do miejsca szkoleniowego oraz powrót ). 6. Wykonawca powinien prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia tj. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, harmonogram szkolenia, protokół z egzaminu końcowego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonych badań przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu oraz podsumowanie ewaluacji początkowej i końcowej szkolenia wraz z dokumentacją zdjęciową. 7. Kserokopie w/w dokumentów jak również kserokopie materiałów szkoleniowych i wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem wraz z dokumentacją zdjęciową powinny być dostarczone wraz z fakturą na adres zamawiającego w terminie określonym w umowie. 8. Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych powinny być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp. 9. Kurs zakończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną oraz wydaniem: - zaświadczenia o ukończeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego okres trwania szkolenia, tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą kurs (UWAGA! Powyższe zaświadczenie nie jest obligatoryjne i może je wystawić tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia), lub - zaświadczenia, certyfikatu, innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193), - certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu opatrzonego w: - loga UE, POKL (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u szczytu strony i powinny być tych samych rozmiarów), - nazwę projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wsparcie dodatkowe w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, sok, ciastka) oraz jednego ciepłego posiłku tj. obiad podczas trwania zajęć teoretycznych jak i praktycznych. 11. Koszty ewentualnego dowozu uczestników, wyżywienia, sprzętu, wynajmu Sali szkoleniowej materiałów powinny być wliczone w kalkulację kosztów szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oferta częściowa Nr 2 - Szkolenie zawodowe Konserwator terenów zielonych i małej architektury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis ze wskazaniem zakresu zamówienia - Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia zawodowego do zadań związanych z prowadzeniem prac konserwatorskich na obszarze terenów zielonych w tym szczególności: zapoznanie się z podstawowymi wiadomościami z botaniki, roślinoznawstwa, uprawy gleby i nawożenia roślin, ochrony roślin, elementami projektowania ogrodów, urządzania i pielęgnacji terenów zieleni, przygotowywania dokumentacji technicznej, pracami porządkowymi i robotami ziemnymi, małą architekturą ogrodową, zajęciami praktycznymi w zakładaniu i pielęgnacji powierzchni trawiastej, rabat kwiatowych, drzew i krzewów. 2. Program kursu musi być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, wymagana ilość godzin nie mniej niż 80 h; 3. Szkolenie będzie prowadzone dla 10 osób (uczestników i uczestniczek projektu), gdzie zajęcia będą prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, indywidualnych konsultacji i zajęć praktycznych. 4. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe, odzwierciadlające tematykę szkolenia. 5. Miejsce realizacji szkolenia Gmina Żychlin lub Powiat Kutnowski ( w przypadku realizacji szkolenia w powiecie kutnowskim wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Żychlina do miejsca szkoleniowego oraz powrót ). 6. Wykonawca powinien prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia tj. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, harmonogram szkolenia, protokół z egzaminu końcowego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonych badań przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu oraz podsumowanie ewaluacji początkowej i końcowej szkolenia wraz z dokumentacją zdjęciową. 7. Kserokopie w/w dokumentów jak również kserokopie materiałów szkoleniowych i wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz dokumentacja zdjęciowa powinny być dostarczone wraz z fakturą na adres zamawiającego w terminie określonym w umowie. 8. Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych powinny być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp. 9. Kurs zakończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną oraz wydaniem: - zaświadczenia o ukończeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego okres trwania szkolenia, tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą kurs (UWAGA! Powyższe zaświadczenie nie jest obligatoryjne i może je wystawić tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia), lub - zaświadczenia, certyfikatu, innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193), - certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu opatrzonego w: - loga UE, POKL (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u szczytu strony i powinny być tych samych rozmiarów), - nazwę projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wsparcie dodatkowe w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, sok, ciastka) oraz jednego ciepłego posiłku tj. obiad podczas trwania zajęć teoretycznych jak i praktycznych. 11. Koszty ewentualnego dowozu uczestników, wyżywienia, sprzętu, wynajmu Sali szkoleniowej materiałów powinny być wliczone w kalkulację kosztów szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oferta częściowa Nr 3 - Szkolenie zawodowe Opiekunka dziecięca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis ze wskazaniem zakresu zamówienia - zakres szkolenia obejmuje zagadnienia, po którym 9 uczestniczek kursu będzie posiadała wiadomości i umiejętności w zakresie sprawowania pełnej opieki nad dzieckiem w warunkach opieki instytucjonalnej i domowej, będzie potrafiła rozpoznać potrzeby psychospołeczne dziecka i je zaspokoić , będzie potrafiła zaopiekować się dzieckiem zdrowym i chorym, zaopiekować się dzieckiem w tym wykonywać zabiegi higieniczne, pielęgnacyjne i opiekuńcze; będzie potrafiła planować, organizować i prowadzić różnorodne zabawy rozwijające, będzie sprawnie komunikować się z osobami zaangażowanymi w proces wychowania dziecka w tym rodzicami i instytucjami; będzie potrafiła radzić sobie ze stresem w sytuacjach zawodowych i prywatnych w tym rozwiązywać problemy rówieśnicze dzieci. 2. Program kursu musi być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, wymagana ilość godzin nie mniej niż 160 h; 3. Szkolenie będzie prowadzone dla 9 osób (uczestniczek projektu), gdzie zajęcia będą prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, indywidualnych konsultacji i zajęć praktycznych. 4. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe, odzwierciadlające tematykę szkolenia. 5. Miejsce realizacji szkolenia Gmina Żychlin lub Powiat Kutnowski ( w przypadku realizacji szkolenia w powiecie kutnowskim wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Żychlina do miejsca szkoleniowego oraz powrót ). 6. Wykonawca powinien prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia tj. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, harmonogram szkolenia, protokół z egzaminu końcowego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonych badań przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu oraz podsumowanie ewaluacji początkowej i końcowej szkolenia wraz z dokumentacją zdjęciową. 7. Kserokopie w/w dokumentów jak również kserokopie materiałów szkoleniowych i wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz dokumentacja zdjęciowa powinny być dostarczone wraz z fakturą na adres zamawiającego w terminie określonym w umowie. 8. Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych powinny być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp. 9. Kurs zakończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną oraz wydaniem: - zaświadczenia o ukończeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego okres trwania szkolenia, tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą kurs (UWAGA! Powyższe zaświadczenie nie jest obligatoryjne i może je wystawić tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia), lub - zaświadczenia, certyfikatu, innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193), - certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu opatrzonego w: - loga UE, POKL (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u szczytu strony i powinny być tych samych rozmiarów), - nazwę projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wsparcie dodatkowe w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, sok, ciastka) oraz jednego ciepłego posiłku tj. obiad podczas trwania zajęć teoretycznych jak i praktycznych. 11. Koszty ewentualnego dowozu uczestników, wyżywienia, sprzętu, wynajmu Sali szkoleniowej materiałów powinny być wliczone w kalkulację kosztów szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oferta częściowa Nr 4 - Szkolenie zawodowe Magazynier z obsługą wózków jezdniowych i bezpieczną wymianą butli i obsługą kas fiskalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis ze wskazaniem zakresu zamówienia - zakres szkolenia obejmuje zagadnienia, po którym ogółem 13 uczestniczek i uczestników zostanie przygotowanych do pracy w zawodzie magazyniera z obsługą wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli i obsługą kas fiskalnych. Szkolenie przygotuje do nabycia umiejętności w zakresie organizacji pracy w magazynach, poznaniu podstaw zagospodarowaniu magazynu i technologii magazynowania, samodzielnego sporządzania dokumentów magazynowych, udziału w inwentaryzacjach, obsługi wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli oraz obsługą kasy fiskalnej. 2. Program kursu musi być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, wymagana ilość godzin nie mniej niż 120 h; 3. Szkolenie będzie prowadzone dla 13 osób (uczestników uczestniczek projektu), gdzie zajęcia będą prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, indywidualnych konsultacji i zajęć praktycznych. 4. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe, odzwierciadlające tematykę szkolenia. 5. Miejsce realizacji szkolenia Gmina Żychlin lub Powiat Kutnowski ( w przypadku realizacji szkolenia w powiecie kutnowskim wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników z Żychlina do miejsca szkoleniowego oraz powrót ). 6. Wykonawca powinien prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia tj. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, harmonogram szkolenia, protokół z egzaminu końcowego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonych badań przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu oraz podsumowanie ewaluacji początkowej i końcowej szkolenia wraz z dokumentacją zdjęciową. 7. Kserokopie w/w dokumentów jak również kserokopie materiałów szkoleniowych i wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz dokumentacja zdjęciowa powinny być dostarczone wraz z fakturą na adres zamawiającego w terminie określonym w umowie. 8. Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych powinny być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp. 9. Kurs zakończy się egzaminem końcowym przeprowadzonym przez komisję egzaminacyjną oraz wydaniem: - zaświadczenia o ukończeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego okres trwania szkolenia, tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą kurs (UWAGA! Powyższe zaświadczenie nie jest obligatoryjne i może je wystawić tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia), lub - zaświadczenia, certyfikatu, innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193), - certyfikatu potwierdzającego ukończenie kursu opatrzonego w: - loga UE, POKL (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u szczytu strony i powinny być tych samych rozmiarów), - nazwę projektu Nie czekaj pokaż co potrafisz: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wsparcie dodatkowe w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, sok, ciastka) oraz jednego ciepłego posiłku tj. obiad podczas trwania zajęć teoretycznych jak i praktycznych. 11. Koszty ewentualnego dowozu uczestników, wyżywienia, sprzętu, wynajmu sali szkoleniowej materiałów powinny być wliczone w kalkulację kosztów szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

                                                            Z-ca Burmistrza Gminy Żychlin

                                                                    /-/ Zbigniew Gałązka

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ + zalaczniki od 1 do 4.pdf (PDF, 235KB)
Po terminie otwarcia ofert
2015-06-25 10:29:17 235KB 19 razy
2 Zalacznik Nr 5 do SIWZ - projekt umowy.pdf (PDF, 97.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2015-06-25 10:29:17 97.KB 18 razy
3 Zalacznik Nr 6 do SIWZ - wykaz wyk. uslug.pdf (PDF, 54.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2015-06-25 10:29:17 54.KB 19 razy
4 Zalacznik Nr 7 do SIWZ - preleminarz kosztow.pdf (PDF, 55.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2015-06-25 10:29:17 55.KB 18 razy
5 Zalacznik Nr 8 do SIWZ - harmonogram.pdf (PDF, 82.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2015-06-25 10:29:17 82.KB 19 razy
6 Zalacznik Nr 9 do SIWZ - program szkolenia.pdf (PDF, 43.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2015-06-25 10:29:17 43.KB 19 razy
Wynik postępowania
1 Wynik postępowania.docx (DOCX, 20.KB) 2015-06-25 10:31:39 20.KB 374 razy
Udzielenie zamówienia
1 Udzielenie zamówienia.docx (DOCX, 19.KB) 2015-06-25 10:30:10 19.KB 333 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Patryk Czarnecki 25-06-2015 10:29:17
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Patryk Czarnecki 05-07-2013
Ostatnia aktualizacja: Patryk Czarnecki 25-06-2015 10:31:39