Numer ogłoszenia: 293600 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żychlin , ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin, woj. łódzkie, tel. 024 2851006, faks 024 2852683.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr 102416E Orątki-Chochołów-Strzelce gm. Żychlin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej nr 102416E Orątki-Chochołów-Strzelce gm. Żychlin o długości 1858,00 mb w zakresie rzeczowym jn.: a) naprawy cząstkowe istniejącej nawierzchni b) wyrównanie miejscowe nawierzchni asfaltowej c) wyrównanie kruszywem łamanym istn. nawierzchni na odcinku 98,00 mb d) wykonanie nakładki z masy bitumicznej-beton asfaltowy AC11S gr. 4 cm e) ścięcie i wywóz nadmiaru ziemi z poboczy f) profilowanie poboczy i ich zagęszczenie z materiału miejscowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym, kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5000 zł Słownie złotych: pięć tysięcy złotych 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 08.08.2013 r. o godzinie 11:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy w Żychlinie nr: 83 9022 0007 0000 2408 2007 0009 z dopiskiem: wadium -Remont drogi gminnej nr 102416E Orątki-Chochołów - Strzelce gm. Żychlin. Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w biurze podawczym Urzędu Gminy w Żychlinie (pokój Nr 1), ul. Barlickiego 15 z dopiskiem na kopercie: wadium- Remont drogi gminnej nr 102416E Orątki-Chochołów - Strzelce gm. Żychlin. Wykonawca wnoszący wadium w ten sposób otrzyma potwierdzenie jego wniesienia. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany (wg załącznika nr 1 do SIWZ), Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony do SIWZ kosztorys nakładczy (na podstawie załącznika Nr 8 do SIWZ), który stanowił będzie podstawę do ewentualnego zlecenia i rozliczenia planowanych robót uzupełniających. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej do reprezentacji podmiotu o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zgodnie z art.144 Pzp dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach: a) wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy, b) w zakresie zmiany terminu wykonania robót zmiana jest możliwa w przypadku- intensywnych opadów deszczu przekraczających 7 dni kalendarzowych w miesiącu potwierdzonych danymi meteorologicznymi. Termin przedłużenia realizacji umowy w przypadku jw. nastąpi w drodze obustronnie podpisanego aneksu o ilość dni występowania powyższego zjawiska.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazychlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego tj. ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin, pokój nr 3 lub zostanie przekazana na pisemny wniosek zainteresowanego drogą pocztową bezpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Gmina Żychlin, ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin, Biuro Podawcze - pokój nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 06.09.2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie
Burmistrz Gminy Żychlin
/-/ Grzegorz Ambroziak
Ogłoszenie do pobrania | |||||
---|---|---|---|---|---|
1 | SIWZ+ zalaczniki od nr 1do 4.doc (DOC, 204KB) | 2015-06-25 10:36:39 | 204KB | 238 razy | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | |||||
1 | Zal. Nr 7 do SIWZ - projekt budowlany.pdf (PDF, 67.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-06-25 10:36:39 | 67.KB | 0 razy | |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | |||||
1 | Zal. nr 7 projekt budowlany (rysunki).doc (DOC, 1.7MB) | 2015-06-25 10:36:39 | 1.7MB | 243 razy | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | |||||
1 | Zal. nr 8 do SIWZ - kosztorys nakladczy.pdf (PDF, 48.KB) | 2015-06-25 10:36:39 | 48.KB | 263 razy | |
Wynik postępowania | |||||
1 | Zal. Nr 9 do SIWZ - specyfikacja techniczna.pdf (PDF, 347KB) | 2015-06-25 10:36:39 | 347KB | 222 razy | |
Odwołania | |||||
1 | Zalacznik nr 5 do SIWZ - projekt umowy.doc (DOC, 61KB) | 2015-06-25 10:36:39 | 61KB | 227 razy | |
2 | Uniewaznienie.docx (DOCX, 11.KB) | 2015-06-25 10:49:39 | 11.KB | 233 razy | |
Udzielenie zamówienia | |||||
1 | Zalacznik nr 6 do SIWZ- wykaz wyk. robot.doc (DOC, 37KB) | 2015-06-25 10:36:39 | 37KB | 232 razy |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Patryk Czarnecki | 25-06-2015 10:36:39 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Patryk Czarnecki | 24-07-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Patryk Czarnecki | 25-06-2015 10:49:39 |