Usunięcie drzew i krzewów w wypadku

Wymagane dokumenty:
1. wniosek 

2. zgłoszenie zamiaru usuniecia drzew i krzewów.


Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Gminy w Żychlinie ul. Barlickiego 15: w godzinach urzędowania.

 

Termin załatwienia sprawy:
zgodnie z art. 35 KPA

 

Komórka odpowiedzialna:
Referat Rolnictwa, Gospodarki Rolnej i Ochrony Środowiska
pok. Nr 20, tel. (24) 351-20-39


Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Skierniewicach za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w pokoju nr 8, Urzędu Gminy w   Żychlinie w godzinach pracy Urzędu.).
Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
 

Uwagi:

1.   Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.

2.   W przypadku gdy posiadacz nieruchomości nie jest właścicielem nieruchomości, do wniosku należy dołączyć pisemną zgodę właściciela na usunięcie wnioskowanych drzew lub krzewów. Zgoda właściciela nieruchomości nie jest wymagana w przypadku wniosku złożonego przez użytkownika wieczystego nieruchomości. W przypadku gdy nieruchomość stanowi współwłasność należy dołączyć pisemną zgodę wszystkich współwłaścicieli.

3.   W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w pokoju Nr 20 Urzędu Gminy Żychlin.
 

Podstawa prawna:
ustawa o ochronie przyrody z dn. 16 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2021 r. , poz. 1098).