Burmistrz Gminy Żychlin informuje, iż realizacja zadania pod nazwą „Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Żychlin w 2021 roku.” została zakończona i dofinansowana przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi. Usuwanie wyrobów zawierających azbest objęte było dofinansowaniem na podstawie umowy o dofinansowanie ze środków WFOSiGW w Łodzi nr 168/OZ/D/2021 w formie dotacji zawartej w dniu 21 lipca 2021 r. pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi a Gminą Żychlin. W ramach zadania zdemontowano 7,305 Mg odpadów zawierających azbest z budynków oraz odebrano i zutylizowano 67,875 Mg odpadów zawierających azbest. Łącznie odebrano, przetransportowano i zutylizowano 75,18 Mg odpadów zawierających azbest z terenu gminy Żychlin. Łączny koszt demontażu, przygotowania do transportu, transportu i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest wyniósł 25.969,09zł, z czego kwotę w wysokości 22.855,00 zł dofinansował Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.



Załączniki:

Zakończenie azbestu 2021