W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Żychlinie

ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin

tel.  (+48) 24 351 20 32
        (+48) 24 351 20 33 
fax: (+48) 24 351 20 31
e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl

serwis www:
zychlin.eu

NIP Urzędu Gminy w Żychlinie:
   775-15-32-623
Regon Urzędu Gminy w Żychlinie:
   000526469

Powrót

Ogłoszenie dotyczące planów przygotowania programu budowy przydomowych oczyszczalni ścieków

Ogłoszenie dotyczące planów przygotowania programu budowy przydomowych oczyszczalni ścieków

OGŁOSZENIE

 

Gmina Żychlin planuje przygotowanie programu dotyczącego budowy przydomowych oczyszczalni ścieków, który może być realizowany w latach 2018-2022 i następnych. Inwestycje przy wsparciu środków gminnych, mogą być prowadzone na terenie nie objętym aglomeracją. 

Posesja, na której miałaby być wybudowana inwestycja, nie może znajdować się na terenie zatwierdzonego obszaru tzw. aglomeracji, w rozumieniu przepisów dotyczących gospodarki wodno-ściekowej. Informacje dotyczące lokalizacji obszaru aglomeracji dostępne są
w Urzędzie Gminy w Żychlinie (pokoje 3 i 21) lub poprzez zapytanie wysłane na adres sekretariat@gminazychlin.pl. 

Stan prawny nieruchomości musi być uregulowany, a jej właściciel powinien złożyć na etapie projektowania stosowne oświadczenie o dysponowaniu przez Gminę Żychlin nieruchomością na cele inwestycji, na czas jej trwania. 

Składane zgłoszenia mają charakter informacyjny. Będą służyć celom przygotowania wstępnego harmonogramu realizacji programu budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żychlin. Złożone oświadczenia nie rodzą praw i obowiązków. Wszelkie obowiązki oraz poziom kosztów, które powinien ponieść właściciel posesji, będą wynikały z odrębnych umów cywilno-prawnych. Ewentualna realizacja, zakres oraz terminy będą uzależnione od podjęcia uchwał przez Radę Miejską. 

Druki oświadczeń dostępne są na stronie Urzędu Gminy : link 

Zebrane zgłoszenia są niezbędne do ustalenia skali potrzeb w tym zakresie, zbliżonej liczby niezbędnych do zaprojektowania obiektów i przede wszystkim przybliżonych kosztów realizacji inwestycji. Ograniczone możliwości finansowe Gminy powodują konieczność rozłożenia realizacji inwestycji w latach 2018-2022, a w zależności od liczby zgłoszeń może na kolejne lata.

Szczegółowe zasady związane z wyborem miejsc realizacji inwestycji w poszczególnych etapach określone zostaną w uchwale Rady Miejskiej po określeniu liczby zgłoszeń
i wartości inwestycji
.

Termin składania zgłoszeń mija w dniu 15 września 2017 r.

Przygotowanie projektu programu, o którym mowa wyżej, planowane jest do końca bieżącego roku. 

 

                                                                                                                                                                        /-/Grzegorz Ambroziak

                                                                                                                                                                        Burmistrz Gminy Żychlin

Załączniki

Powiadom znajomego