W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Żychlinie

ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin

tel.  (+48) 24 351 20 32
        (+48) 24 351 20 33 
fax: (+48) 24 351 20 31
e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl

serwis www:
zychlin.eu

NIP Urzędu Gminy w Żychlinie:
   775-15-32-623
Regon Urzędu Gminy w Żychlinie:
   000526469

Wróć

Informacja dotycząca zgłoszenia do debaty nad raportem o stanie gminy

            Stosowanie do treści art. 28aa, ust. 7 i 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, mieszkaniec który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy, składa do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Żychlinie pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej podpisami 20 osób, (zgłoszenia należy składać w sekretariacie Urzędy Gminy w Żychlinie, w godzinach pracy Urzędu). 

            Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana zostanie sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. 

             W/w sesja planowana jest na koniec czerwca 2024 r., zaś jej dokładny termin zostanie podany do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty, poprzez rozplakatowanie informacji o zwołaniu sesji na słupach ogłoszeniowych oraz na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Żychlinie.

Załączniki

Powiadom znajomego