Informacja dotycząca zgłoszenia do debaty nad raportem o stanie gminy
Stosowanie do treści art. 28aa, ust. 7 i 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, mieszkaniec który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy, składa do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Żychlinie pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej podpisami 20 osób, (zgłoszenia należy składać w sekretariacie Urzędy Gminy w Żychlinie, w godzinach pracy Urzędu).
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana zostanie sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy.
W/w sesja planowana jest na koniec czerwca 2024 r., zaś jej dokładny termin zostanie podany do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty, poprzez rozplakatowanie informacji o zwołaniu sesji na słupach ogłoszeniowych oraz na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Żychlinie.