W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Żychlinie

ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin

tel.  (+48) 24 351 20 32
        (+48) 24 351 20 33 
fax: (+48) 24 351 20 31
e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl

serwis www:
zychlin.eu

NIP Urzędu Gminy w Żychlinie:
   775-15-32-623
Regon Urzędu Gminy w Żychlinie:
   000526469

Dyrektor Samorządowego Zakładu Budżetowego w Żychlinie ogłasza ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż : Autobusu JELCZ M 11

Stan składania ofert: Minął termin składania ofert

Dyrektor Samorządowego Zakładu Budżetowego w Żychlinie ogłasza ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż : Autobusu JELCZ M 11

Dyrektor  Samorządowego Zakładu Budżetowego w Żychlinie ogłasza  ustny przetarg  nieograniczony na sprzedaż :  Autobusu   JELCZ   M 11

 

1.      Nazwa sprzedającego :

Samorządowy Zakład Budżetowy w Żychlinie,  99-320 Żychlin ,  ul.Barlickiego 15    

2.      Termin sprzedaży :

Przetarg odbędzie się w dniu 6 grudnia  2013 r.  o godz. 11 00.

3.      Miejsce przetargu :

Samorządowy Zakład Budżetowy    w Żychlinie, 99-320 Żychlin,  ul.Barlickiego 15    - pokój nr 13.

4.      Autobus można oglądać w dniach od :

2 grudnia  do 3 grudnia  2013 roku w godzinach od 900  do 1200 na terenie Zakładu przy ul.Barlickiego 15. Ze  względu na aktualną eksploatacje pojazdu prosimy o wcześniejsze umówienie oględzin pod numerem telefonu : 24 2854-968  lub 606 332 205. Osoba do kontaktu : Rafał Zajączkowski.

      5.  Przedmiot sprzedaży :

-          Jelcz M 11,

-          nr rejestracyjny    -   PBJ 6367,

-          rok produkcji        -   1988

-          masa własna        -   9.125 kg

-          pojemność           -  10.350,0 cm3

6.  Cena wywoławcza :

 6.160,00 zł. brutto  -  słownie  : sześć tysięcy sto sześćdziesiąt  00/100  minimalna wysokość postąpienia  -  500,00 zł., która musi nastąpić także w przypadku przystąpienia  jednego oferenta.

7.      Wadium w wysokości :

600,00 zł., należy wpłacić w kasie sprzedającego do dnia 6 grudnia 2013 do  godziny 1030.

      8.  Zasady przetargu :

-         warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium,

-         podpisanie oświadczenia, że stan techniczny pojazdu jest znany i nie wnosi się żadnych zastrzeżeń,

-         stawienie się jednego uczestnika postępowania wystarczy do przeprowadzenia przetargu,

-          na poczet ceny nabycia zalicza się wartość wpłaconego wadium,

-         pozostałym uczestnikom przetargu wadium zostanie niezwłocznie zwrócone po zakończeniu przetargu,

-         wadium nie podlega zwrotowi gdy uczestnik przetargu, który wygrał przetarg uchylił się od zakupu przedmiotu postępowania,

-          po ustaniu postąpień prowadzący przetarg po trzecim zgłoszeniu zamyka przetarg i udziela  przybicia oferentowi, który zaoferował najwyższą cenę,

-          oferent, który wygrał postępowanie przetargowe zobowiązany jest w terminie 7 dni do wpłacenia  wynegocjonowanej kwoty i odbioru autobusu.

       9.  Sprzedający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania  przyczyny a oferentowi z tego tytułu nie przysługuje żadne   roszczenie przeciwko sprzedającemu..

      10.  Sprzedający  wypowie Polisę OC w ciągu 5 dni od daty zbycia pojazdu.

          

                                                                  Dyrektor Zakładu
                                                               /-/ Marek Jabłoński

Powiadom znajomego