Komunikat Burmistrz Gminy Żychlin w sprawie zawieszenia pracy Urzędu Gminy
Komunikat Burmistrz Gminy Żychlin w sprawie zawieszenia pracy Urzędu Gminy
K O M U N I K A T
Burmistrz Gminy Żychlin informuje, że
w dniach od 26 do 29 października (poniedziałek-czwartek)
Urząd Gminy w Żychlinie będzie nieczynny.
Decyzję o zamknięciu urzędu podjęto z uwagi na wykryte zakażenie COVID-19.
Pomieszczenia budynku należy poddać niezbędnym czynnościom zabezpieczającym mieszkańców tzn. ozonowaniu i dezynfekcji.
W dniach od 26 do 29 października dokumenty i wnioski w formie papierowej należy przesyłać za pomocą Poczty Polskiej, a elektronicznie: sekretariat@gminazychlin.pl
lub skrzynka e-PUAP: /UGZychlin/skrytka I.
Od piątku 30 października 2020 r.
z uwagi na gwałtowny przyrost liczby zakażeń COVID-19 wprowadzamy częściowe ograniczenie w obsłudze mieszkańców.
W sprawach pilnych prosimy kontaktować się telefonicznie w celu umówienia wizyty pod numerami: 024 351-20-33 oraz 024 351-20-32
Wszelkie dokumenty i wnioski można składać elektronicznie sekretariat@gminazychlin.pl lub skrzynka e-PUAP: /UGZychlin/skrytka I), za pośrednictwem poczty lub do pojemnika do odbioru korespondencji umieszczonego przy wejściu do urzędu.
Do budynku Urzędu Gminy będą miały wstęp wyłącznie osoby stosujące się do przepisów nakazujących zasłanianie ust i nosa.
Prosimy o podporządkowanie się wszelkim wymogom sanitarnym podczas wizyt w urzędzie.
Dziękujemy za zrozumienie. Od odpowiedzialnej postawy całego społeczeństwa zależy zatrzymanie niebezpiecznej epidemii.
Burmistrz Gminy Żychlin
/-/ Grzegorz Ambroziak