W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Żychlinie

ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin

tel.  (+48) 24 351 20 32
        (+48) 24 351 20 33 
fax: (+48) 24 351 20 31
e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl

serwis www:
zychlin.eu

NIP Urzędu Gminy w Żychlinie:
   775-15-32-623
Regon Urzędu Gminy w Żychlinie:
   000526469

BPI.7234.150.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Żychlin w sezonie zimowym 2021/2022”
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy BPI.7234.150.2021
Zamawiający Gmina Żychlin
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Forma pisemna - przesłać pocztą, pocztą kurierską lub złożyc osobiście w siedzibie Zamawiającego
rozstrzygnięcie

Dokonano wyboru oferty złożonej przez:

Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe „FA-BUD” Michał Nowacki, Pniewo Małe 16, 99-311 Bedlno  


Wartość oferty:


Brutto:147.508,50 zł

 

Gmina Żychlin zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn.:

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Żychlin

w sezonie zimowym 2021/2022”.

 

Szczegóły zamówienia w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami od nr 1 do nr 6.

 

Załączniki

Powiadom znajomego