W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Żychlinie

ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin

tel.  (+48) 24 351 20 32
        (+48) 24 351 20 33 
fax: (+48) 24 351 20 31
e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl

serwis www:
zychlin.eu

NIP Urzędu Gminy w Żychlinie:
   775-15-32-623
Regon Urzędu Gminy w Żychlinie:
   000526469

BPI.271.3.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Żychlin
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy BPI.271.3.2022
Zamawiający Gmina Żychlin
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Elektronicznie

Treść

Zamawiający informuje, iż wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:

"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Żychlin"


 w trybie przetargu niegranicznego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 roku poz. 1129 ze zm. ).

W myśl przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych stroną internetową prowadzonego postępowania jest miniPortal dostępny pod adresem:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dokumenty zamówienia znajdują się na miniPortalu pod adresem:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/967b804c-de21-48ba-94a2-1a0987bd6861

Identyfikator postępowania na miniPortalu:

bd8c5e6f-67c1-4bb0-a87c-84f53a83c3b6

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego