W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Żychlinie

ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin

tel.  (+48) 24 351 20 32
        (+48) 24 351 20 33 
fax: (+48) 24 351 20 31
e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl

serwis www:
zychlin.eu

NIP Urzędu Gminy w Żychlinie:
   775-15-32-623
Regon Urzędu Gminy w Żychlinie:
   000526469

BPI.271.13.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „Przebudowa drogi powiatowej nr 2123E w miejscowości Pasieka w zakresie budowy pobocza utwardzonego” – etap I
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy BPI.271.13.2022
Zamawiający Gmina Żychlin
Tryb zamówienia tryb podstawowy art.275 pkt.1
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie

Zgodnie z art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710; zwana dalej: PZP), Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o: 

I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: 

Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt 24 SWZ.

Wybrana została oferta nr 4 złożona przez: 

PHU ELVIS Robert Kaczmarek, 99-320 Żychlin

z ceną wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości: 309.000,00 zł

 

Zamawiający informuje, iż wszczął kolejne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w ograniczony zakresie  na :

"Przebudowa drogi powiatowej nr 2123E w miejscowości Pasieka w zakresie budowy pobocza utwardzonego na odcinku od istniejącego ciągu pieszego do granicy gminy Żychlin " - etap I (znak: BPI.271.13.2022)


 w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022  poz. 1710 ).

W myśl przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych stroną internetową prowadzonego postępowania jest miniPortal dostępny pod adresem:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

UWAGA!!!

Zamawiający w dn. 09.09.2022 r. poprawił błędnie wskazaną stronę do dokumentów zamówienia:

Prawidłowo:

Dokumenty zamówienia znajdują się na miniPortalu pod adresem:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d0d2ebc0-776f-4c81-b7bb-34e82f0963c2


Identyfikator postępowania na miniPortalu:

d0d2ebc0-776f-4c81-b7bb-34e82f0963c2

 

Powiadom znajomego