W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Żychlinie

ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin

tel.  (+48) 24 351 20 32
        (+48) 24 351 20 33 
fax: (+48) 24 351 20 31
e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl

serwis www:
zychlin.eu

NIP Urzędu Gminy w Żychlinie:
   775-15-32-623
Regon Urzędu Gminy w Żychlinie:
   000526469

BPI.271.15.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Żychlin do wysokości 3.819.100 zł
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy BPI.271.15.2022
Zamawiający Gmina Żychlin
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Elektronicznie
rozstrzygnięcie

Zgodnie z art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm..; zwana dalej: Pzp), Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o: 

I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:

Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdz. XIX SWZ.

Wybrana została oferta nr 1 złożona przez: 

Bank Spółdzielczy „Wspólna Praca” w Kutnie, 99-300 Kutno

 

z ceną wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości 3.600.594,90 zł.

Zamawiający informuje, iż wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:

Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Żychlin do wysokości 3.819.100 zł


 w trybie przetargu niegranicznego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 roku poz. 1710 ).


W myśl przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych stroną internetową prowadzonego postępowania jest miniPortal dostępny pod adresem:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dokumenty zamówienia znajdują się na miniPortalu pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/eccf1ac0-ae1a-485a-8a17-cbdde6e50de5
Identyfikator postępowania na miniPortalu:

eccf1ac0-ae1a-485a-8a17-cbdde6e50de5

Powiadom znajomego