W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Żychlinie

ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin

tel.  (+48) 24 351 20 32
        (+48) 24 351 20 33 
fax: (+48) 24 351 20 31
e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl

serwis www:
zychlin.eu

NIP Urzędu Gminy w Żychlinie:
   775-15-32-623
Regon Urzędu Gminy w Żychlinie:
   000526469

Powrót

Postanowienie Burmistrza Gminy Żychlin z dnia 10.09.2012 r.

Postanowienie Burmistrza Gminy Żychlin z dnia 10.09.2012 r.

Żychlin, dnia 10.09.2012.

RGO.6220.4.11.2012

POSTANOWIENIE

Na podstawie art. 97 § 2 i art. 123 K.p.a.

postanawiam

podjąć z urzędu zawieszone postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie budynku inwentarskiego (kurnika) na działce o nr ewid. 92 w miejscowości Sokołówek, gm. Żychlin", złożony przez Panią Małgorzatę Prochoń, zam. Giemzówek 12 a, 95-005 Brojce - lokalizacja Sokołówek 12, 99-320 Żychlin

UZASADNIENIE

Postanowieniem z dnia 21 czerwca 2012 r. Burmistrz Gminy Żychlin wydał postanowienie o zawieszeniu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn: „ Budowa budynku inwentarskiego (kurnika) na działce o nr ewid. 92 w miejscowości Sokołówek, gm. Żychlin " do czasu przedłożenia przez wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu w/w przedsięwzięcia na środowisko.

W dniu 30 lipca 2012 r. Pani Małgorzata Prochoń złożyła w tutejszym Urzędzie wymaganyraport (w 3 egzemplarzach) wraz jego zapisem na płycie CD.

W dniu 1 sierpnia 2012 r. Urząd Gminy w Żychlinie przesłał raport o oddziaływaniu na środowisko budowy budynku inwentarskiego (kurnika) do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi i Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego w Kutnie, celem uzgodnienia.

Postanowieniem dnia 20 sierpnia 2012 r. znak: PSSE-ZNS/MS/481/51/12 Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Kutnie uzgodnił warunki realizacji w zakresie wymagań higienicznych i zdrowotnych dla przedmiotowego przedsięwzięcia.

Postanowieniem z dnia 5 września 2012 r. znak: WOOŚ.4242.188.2012.KA Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Łodzi uzgodnił realizację przedsięwzięcia pn: ,J$udowa budynku inwentarskiego (kurnika) na działce o nr ewid. 92 w miejscowości Sokołówek, gm. Żychlin".

Wobec wydania w/w postanowień przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kutnie, ustąpiły przyczyny uzasadniające zawieszenie postępowania.

W tym stanie rzeczy organ zgodnie z art. 97 § 2 k.p.a. podjął postępowanie z urzędu, orzekając jak w sentencji.

 

                                                                   Burmistrz Gminy Żychlin

                                                                   /-/Grzegorz Ambroziak

 

Otrzymują:

 

1.                 Pani Małgorzata Prochoń Giemzówek 12 a; 95-006 Brojce

2.                 Strony postępowania wg odrębnego wykazu

3.                 Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Łodzi ul. Traugutta 25;

      90-113 Łódź

4.                 Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Kutnie ul. Kościuszki 14;       

      99-300 Kutno

5.                 A/a

Powiadom znajomego