Zawiadomienie o wszczęciu postępowania z dnia 30.08.2013
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania z dnia 30.08.2013
Żychlin, 30.08.2013
RGO. 6131.73.2013
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity z 2013 r., poz. 267) zawiadamia się, że w dniu 30 sierpnia 2013 r. na wniosek Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi, Terenowego Inspektoratu w Kutnie zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji na usunięcie drzew z terenu działki oznaczonej w ewid. nr 919/12 obręb Żychlin.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 9 i 10 Kodeksu Postępowania Administracyjnego w ciągu 7 dni od daty przeprowadzenia wizji, o której będziecie Państwo poinformowani odrębnym pismem, będzie można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Żychlinie, Referat Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska (pokój nr 8) z materiałem dowodowym zgromadzonym w w/w sprawie, w celu zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń i wniosków przed wydaniem decyzji.
Z up. BURMISTRZA
/-/Zofia Pietrzak
INSPEKTOR
Otrzymują:
1. Wnioskodawca'
2. BIP - tablica ogłoszeń UG w Żychlinie
3. A/a