W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Żychlinie

ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin

tel.  (+48) 24 351 20 32
        (+48) 24 351 20 33 
fax: (+48) 24 351 20 31
e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl

serwis www:
zychlin.eu

NIP Urzędu Gminy w Żychlinie:
   775-15-32-623
Regon Urzędu Gminy w Żychlinie:
   000526469

Powrót

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania z dnia 15.02.2013

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania z dnia 15.02.2013

Żychlin, 2013.02.15.

RGO. 6220.26.2013

 

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania

Zgodnie z art. 61 § 4 Kodeksu Postępowania Administracyjnego zawiadamia się, że na wniosek K & K ENERGIA Spółka z o.o. w Kutnie, ul. Siemiradzkiego 18, 99-300 Kutno w dniu 22.11.2012 zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „ Budowie elektrowni wiatrowej o mocy do 2,5 MW wraz z niezbędną infrastrukturą na działce o nr ewid. 197 obręb 0019 Zgoda, gm. Żychlin".

Do chwili obecnej w toku prowadzonego postępowania administracyjnego został zgromadzonymateriał dowodowy:

1.   Postanowienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi z dnia 5.12.2012 r.znak: WOOŚ.4240.936.2012.TO.2 zawierające opinię, że dla przedsięwzięcia polegającegona budowie „ Budowie elektrowni wiatrowej o mocy do 2,5 MW wraz z niezbędną infrastrukturą na działce o nr ewid. 197 obręb 0019 Zgoda, gm. Żychlin" istnieje konieczność przeprowadzenia procedury oceny oddziaływania na środowisko;

2.            Opinia z dnia 19.11.2012 r. Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kutnieznak: PSSE-ZNS/MS/481/77/12 w sprawie konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania w/w przedsięwzięcia na środowisko;

3.            Postanowienie z dnia 11.12..2012 r. znak: RGO. 6220.26.6.2012 Burmistrza Gminy Żychlin nakładające obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i ustalającego pełen zakres raportu dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na

„ Budowie elektrowni wiatrowej o mocy do 2,5 MW wraz z niezbędną infrastrukturą na działce o nr ewid. 197 obręb 0019 Zgoda, gm. Żychlin".

Z dotychczas zgromadzonym w sprawie materiałem dowodowym można zapoznać się w Referacie Rolnictwa, Gospodarki Gruntami Urzędu Gminy w Żychlinie (ul. Barlickiego 15, pokój nr 8) i wnieść ewentualne uwagi bądź zastrzeżenia.

Pouczenie:

W oparciu o przepisy art. 10 § 1 oraz art. 73 i art. 79 § 2 kpa w każdym stadium postępowaniastrona ma prawo czynnego udziału, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów, przeglądania akt sprawy, jak również brania udziału w przeprowadzeniu dowodu.

W przedmiotowej sprawie strona może złożyć stosowne wyjaśnienia osobiście, na piśmie,przez pełnomocnika, w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.

 

                                                                       Z up. Burmistrza

                                                                /-/Łukasz Prośniewski

                                                                     Kierownik Referatu

 

Otrzymują:

1.   Wnioskodawca

2.   Strony postępowania wg odrębnego wykazu

3.    Tablica ogłoszeń UG Żychlin/BIP Urzędu Gminy

4.    A/a

Powiadom znajomego