W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Żychlinie

ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin

tel.  (+48) 24 351 20 32
        (+48) 24 351 20 33 
fax: (+48) 24 351 20 31
e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl

serwis www:
zychlin.eu

NIP Urzędu Gminy w Żychlinie:
   775-15-32-623
Regon Urzędu Gminy w Żychlinie:
   000526469

Wróć

Zawiadomienie z dnia 18.03.2011

Zawiadomienie z dnia 18.03.2011

Żychlin, 2011.03.18.

RGO. 6220.1.2011

 

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania

 

Zgodnie z art. 61 § 4 Kodeksu Postępowania Administracyjnego zawiadamiasię, że na wniosek Zakładów Maszyn Elektrycznych „EMIT" S. A. ul. Nawitowicza 72 99-320 Żychlin, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację inwestycji pn.:

„ Przebudowa i remont części pomieszczenia produkcyjnego hali H oraz modernizacja i przebudowa węzła lakiernicze - śrutowniczego ul. Narutowicza 72; 99-320 Żychlin; działka nr 962/19; obręb Żychlin

W ciągu 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia można w Referacie Rolnictwa, GospodarkiGruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy w Żychlinie - pokój Nr 8, zapoznać się z zamierzeniem inwestycyjnym wnioskodawcy oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.

 

                                                                  Z up. Burmistrza

                                                                 /-/Zofia Pietrzak

                                                                         Inspektor

Do wiadomości:

1.                 Wnioskodawca

2.                 Właściciele działek wg odrębnego wykazu

3.                 A/a

Powiadom znajomego