W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Żychlinie

ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin

tel.  (+48) 24 351 20 32
        (+48) 24 351 20 33 
fax: (+48) 24 351 20 31
e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl

serwis www:
zychlin.eu

NIP Urzędu Gminy w Żychlinie:
   775-15-32-623
Regon Urzędu Gminy w Żychlinie:
   000526469

Wróć

Zakończono zadanie pn.: "Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Żychlin w 2017 r."

Zakończono zadanie pn.: "Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Żychlin w 2017 r."

               Burmistrz Gminy Żychlin informuje, iż realizacja zadania pod nazwą „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Żychlin w 2017 r.” została zakończona  i dofinansowana przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

 

               Dofinansowanie wynika z Programu Priorytetowego „Dofinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu województwa łódzkiego 2017 - 2018”. Celem zadania było wspomaganie oczyszczania województwa łódzkiego z azbestu poprzez dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest.

               Usuwanie wyrobów zawierających azbest objęte było dofinansowaniem  na podstawie umowy o dofinansowaniu ze środków WFOS i GW w Łodzi nr 350/OZ/D/2017 zawartej w dniu 20 września 2017 r. pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi a Gminą Żychlin. W ramach zadania zdemontowano 13,514 Mg odpadów zawierających azbest z budynków oraz odebrano i zutylizowano 189,257 Mg odpadów zawierających azbest, które były zdjęte z dachów wcześniej przez dekarzy zakładających nowe dachy.

               Łącznie odebrano, przetransportowano i zutylizowano 202,771 Mg odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Żychlin.

               Łączny koszt demontażu, przygotowania do transportu, transportu i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest wyniósł 83.727,32 zł, z czego kwotę w wysokości 66.981,99 zł dofinansował Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

Powiadom znajomego