W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Żychlinie

ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin

tel.  (+48) 24 351 20 32
        (+48) 24 351 20 33 
fax: (+48) 24 351 20 31
e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl

serwis www:
zychlin.eu

NIP Urzędu Gminy w Żychlinie:
   775-15-32-623
Regon Urzędu Gminy w Żychlinie:
   000526469

Wróć

Zakończono zadanie pn.: "Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Żychlin w 2021 roku."

Burmistrz Gminy Żychlin informuje, iż realizacja zadania pod nazwą „Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Żychlin w 2021 roku.” została zakończona i dofinansowana przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi. Usuwanie wyrobów zawierających azbest objęte było dofinansowaniem na podstawie umowy o dofinansowanie ze środków WFOSiGW w Łodzi nr 168/OZ/D/2021 w formie dotacji zawartej w dniu 21 lipca 2021 r. pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi a Gminą Żychlin. W ramach zadania zdemontowano 7,305 Mg odpadów zawierających azbest z budynków oraz odebrano i zutylizowano 67,875 Mg odpadów zawierających azbest. Łącznie odebrano, przetransportowano i zutylizowano 75,18 Mg odpadów zawierających azbest z terenu gminy Żychlin. Łączny koszt demontażu, przygotowania do transportu, transportu i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest wyniósł 25.969,09zł, z czego kwotę w wysokości 22.855,00 zł dofinansował Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

Załączniki

Powiadom znajomego