Wydzierżawianie gruntów stanowiących własność gminy
Wydzierżawianie gruntów stanowiących własność gminy
1. Wymagane dokumenty:
- wniosek sporządzony własnoręcznie wraz z uzasadnieniem na grunty, które nie zostały wydzierżawione w drodze przetargowej,
- jeżeli chodzi o grunty, na które ogłoszono przetarg, wówczas wpłata wadium i wygranie przetargu,
- umowa dzierżawna i wywiązywanie się z ustaleń zapisanych w umowie (podatek, czynsz itd.),
- podpisanie umowy musi być poprzedzane podaniem do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia,
- rozpatrzeniem wniesionych uwag i zastrzeżeń do wykazu.
2. Odpowiedzialny:
Referat Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska,
pok. Nr 19, tel. (24) 351-20-38
3. Podstawa prawna:
- art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2014 r. poz. 518 z póź. zm.)
- Uchwała Nr IX/44/07 z dnia 29 maja 2007 r. Rady Miejskiej w Żychlinie w sprawie określenia zasad wydzierżawiania lub najmu przez Gminę Żychlin nieruchomości gruntowych będących jej własnością.