W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Żychlinie

ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin

tel.  (+48) 24 351 20 32
        (+48) 24 351 20 33 
fax: (+48) 24 351 20 31
e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl

serwis www:
zychlin.eu

NIP Urzędu Gminy w Żychlinie:
   775-15-32-623
Regon Urzędu Gminy w Żychlinie:
   000526469

Wróć

Wydzierżawianie gruntów stanowiących własność gminy

Wydzierżawianie gruntów stanowiących własność gminy

1. Wymagane dokumenty:

-     wniosek sporządzony własnoręcznie wraz z uzasadnieniem na grunty, które nie zostały wydzierżawione w drodze przetargowej,

-     jeżeli chodzi o grunty, na które ogłoszono przetarg, wówczas wpłata wadium i wygranie przetargu,

-     umowa dzierżawna i wywiązywanie się z ustaleń zapisanych w umowie (podatek, czynsz itd.),

-     podpisanie umowy musi być poprzedzane podaniem do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia,

-     rozpatrzeniem wniesionych uwag i zastrzeżeń do wykazu.

 

2. Odpowiedzialny:
Referat Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska,

pok. Nr 19, tel. (24) 351-20-38

 

3. Podstawa prawna:

-     art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2014 r. poz. 518 z póź. zm.)

-     Uchwała Nr IX/44/07 z dnia 29 maja 2007 r. Rady Miejskiej w Żychlinie w sprawie określenia zasad wydzierżawiania lub najmu przez Gminę Żychlin nieruchomości gruntowych będących jej własnością.

Powiadom znajomego