Nadawanie numeracji porządkowej dla danej nieruchomości i nazewnictwa ulic - posesji
Nadawanie numeracji porządkowej dla danej nieruchomości i nazewnictwa ulic - posesji
1. Wymagane dokumenty:
a wniosek, który zawiera:
- imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy oraz jego adres,
- określenie przedmiotu wniosku,
- informacje o położeniu budynku, którego dotyczy wniosek, według danych zawartych
w ewidencji gruntów i budynków.
2. Sposób załatwienia i termin:
Wydawane jest stosowne zawiadomienie w terminie niezwłocznym, najpóźniej w ciągu 14 dni, w którym określa się położenie nieruchomości oraz numer porządkowy dla danej posesji lub budynku.
3. Odpowiedzialni:
Referat Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska,
pok. Nr 19 ; tel. (24) 351-20-38
4. Podstawa prawna:
art.47a - ustawy z dnia 17 maja 1989 r.
- Prawo Geodezyjne i Kartograficzne /Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287, z póź. zm./.