W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Żychlinie

ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin

tel.  (+48) 24 351 20 32
        (+48) 24 351 20 33 
fax: (+48) 24 351 20 31
e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl

serwis www:
zychlin.eu

NIP Urzędu Gminy w Żychlinie:
   775-15-32-623
Regon Urzędu Gminy w Żychlinie:
   000526469

Wróć

Nadawanie numeracji porządkowej dla danej nieruchomości i nazewnictwa ulic - posesji

Nadawanie numeracji porządkowej dla danej nieruchomości i nazewnictwa ulic - posesji

1. Wymagane dokumenty:

a  wniosek, który zawiera:

    -  imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy oraz jego adres,

    -  określenie przedmiotu wniosku,

    -  informacje o położeniu budynku, którego dotyczy wniosek, według danych zawartych

       w ewidencji gruntów i budynków.

 

2. Sposób załatwienia i termin:

Wydawane jest stosowne zawiadomienie w terminie niezwłocznym, najpóźniej w ciągu 14 dni, w którym określa  się położenie nieruchomości oraz numer porządkowy dla danej posesji lub budynku.

 

3. Odpowiedzialni:

Referat Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska, 

pok. Nr 19 ; tel. (24) 351-20-38

 

4. Podstawa prawna:

art.47a - ustawy z dnia 17 maja 1989 r. 

-  Prawo Geodezyjne i  Kartograficzne /Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287, z póź. zm./.

Powiadom znajomego