Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych
Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych
Zgodnie z art. 9b ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2012 r., poz. 391 ze zm.) działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej.
Wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie gm. Żychlin oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje Burmistrz na pisemny wniosek przedsiębiorcy - Druk do pobrania
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej powinien zawierać:
- 1. nazwę firmy, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
- 2. numer identyfikacji podatkowej (NIP), o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
- 3. numer identyfikacji REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
- 4. określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych z podaniem kodu odpadu.
Do wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej dołącza się:
- 1. dowód uiszczenia opłaty skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. 2012 r., poz. 1282 ze zm.),
- 2. oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze, Burmistrz Gminy Żychlin dokonując wpisu do rejestru nadaje przedsiębiorcy numer rejestrowy.