Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Gminy w Żychlinie
Mając na uwadze aktualny poziom zagrożenia rozprzestrzeniania się KORONAWIRUSA SARS-CoV-2 i wywołanej nim choroby COVID-19, oraz dbając o bezpieczeństwo interesantów i pracowników Urzędu Gminy w Żychlinie, od dnia 14 czerwca 2021 roku wznowiona zostaje bezpośrednia obsługa interesantów Urzędu Gminy w Żychlinie, która będzie realizowana na podstawie poniższych zasad:
Przywrócone zostają zwykłe godziny pracy Urzędu Gminy w Żychlinie tzn. urząd jest czynny w poniedziałek, wtorek i czwartek w godzinach od 7 30 do 15 30, w środę w godzinach od 7 30 do 16 30 i w piątek w godzinach od 7 30 do 14 30 .
W celu zachowania szczególnych środków ostrożności, informujemy, że w przedsionku głównego wejścia do budynku zamieszczona została skrzynka na korespondencję. Skrzynka opróżniana będzie od poniedziałku do piątku o godzinie 14:00. Data wpływu będzie równoznaczna z datą wyjęcia korespondencji ze skrzynki.
Interesant wchodzący do urzędu ma obowiązek mieć osłonięte usta i nos, oraz złożone rękawiczki lub poddać dłonie dezynfekcji.
Nadal zaleca się, aby w miarę możliwości wszelkie wpłaty dokonywać elektronicznie na rachunki bankowe Urzędu Gminy w Żychlinie w Banku Spółdzielczym w Żychlinie:
podatki i opłaty: 88 9022 0007 0000 2408 2008 0007
odpady komunalne: 52 9022 0007 0000 2408 2027 0290
W celu załatwienia wszelkich spraw urzędowych mieszkańcom Gminy Żychlin nadal zaleca się w miarę możliwości:
kontakt telefoniczny: (24) 351-20-33 lub 32;