Zgłoszenia naruszeń prawa
Szanowni Państwo,
W związku z wymogami prawnymi oraz w celu utrzymania wysokich standardów etycznych, wdrożyliśmy Regulamin Zgłoszeń Wewnętrznych i Ochrony Sygnalistów. Procedura ta umożliwia wyłącznie osobom uprawnionym, takim jak pracownicy i byli pracownicy Urzędu, współpracownicy, stażyści, wolontariusze, osoby świadczące pracę na podstawie umów cywilnoprawnych oraz osoby powiązane z pracą, zgłaszanie naruszeń prawa.
Mieszkańcy gminy nie są uprawnieni do składania zgłoszeń.
Zgłoszenia mogą dotyczyć wyłącznie naruszeń prawa związanych z takimi obszarami jak korupcja, zamówienia publiczne, ochrona środowiska, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, ochrony danych osobowych oraz inne kwestie przewidziane w ustawie o ochronie sygnalistów. Szczegółowy katalog spraw znajdą Państwo w Regulaminie.
Wszystkie zgłoszenia przyjmuje niezależny podmiot zewnętrzny – AllSafe sp. z o.o., który zapewnia pełną bezstronność i poufność. Sygnalistom przysługuje ochrona przed działaniami odwetowymi.
Zgłoszenia mogą być składane online, za pomocą formularza dostępnego tutaj lub pocztą na adres: AllSafe sp. z o.o., ul. Grzybowska 43, 00-855 Warszawa.
Wszelkie szczegóły dotyczące procedury znajdą Państwo w Regulaminie.