Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023 Treść do pobrania w załączniku poniżej.
Urząd Gminy w Żychlinie
ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin
tel. (+48) 24 351 20 32
(+48) 24 351 20 33
fax: (+48) 24 351 20 31
e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl
serwis www: zychlin.eu
NIP Urzędu Gminy w Żychlinie:
775-15-32-623
Regon Urzędu Gminy w Żychlinie:
000526469
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023 Treść do pobrania w załączniku poniżej.
Plan zamówień publicznych 2023 Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Żychlinie Treść do pobrania w załączniku poniżej.
Gmina Żychlin, korzystając z proponowanego przez rząd rozwiązania, kontynuuje w roku bieżącym akcję dystrybucji węgla. Mieszkańcy Gminy mogą składać wnioski o zakup węgla za korzystniejszą cenę w okresie od 4 do 31 stycznia 2023 r. Wnioski złożone po tym terminie będą pozbawione praktycznej możliwości ich realizacji z uwagi na długość...
O G Ł O S Z E N I E Stosownie do treści art. 34 ust.1 w zw. z art. 8, ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 2 listopada 2022 r. o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych ( Dz. U. z 2022 r. poz. 2236), Gmina Żychlin informuje o swoim przystąpieniu do zakupu tego paliwa stałego od dnia 1 stycznia 2023 r.
Aktualizacja planu postępowań z dnia 28.12.2022 r. Treść do pobrania w załączniku poniżej.