W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Żychlinie

ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin

tel.  (+48) 24 351 20 32
        (+48) 24 351 20 33 
fax: (+48) 24 351 20 31
e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl

serwis www:
zychlin.eu

NIP Urzędu Gminy w Żychlinie:
   775-15-32-623
Regon Urzędu Gminy w Żychlinie:
   000526469

Zapytanie ofertowe - usuwanie azbestu

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Żychlin w 2022 roku
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Gmina Żychlin
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Ofertę należy przekazać do siedziby Zamawiającego w zamkniętej kopercie z oznaczeniem jakiej sprawy dotyczy, na adres: Urząd Gminy w Żychlinie ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin

Treść

Informacja z otwarcia ofert

 Do Urzędu Gminy w Żychlinie, ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin wpłynęło 14 ofert za nadanie pn. „Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Żychlin w 2022 roku".

Treść do pobrania w załącznik u poniżej.

Załączniki

Załączniki docx, 19 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego