W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Żychlinie

ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin

tel.  (+48) 24 351 20 32
        (+48) 24 351 20 33 
fax: (+48) 24 351 20 31
e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl

serwis www:
zychlin.eu

NIP Urzędu Gminy w Żychlinie:
   775-15-32-623
Regon Urzędu Gminy w Żychlinie:
   000526469

Zapytanie ofertowe - Wykonanie czynności ustalenia przebiegu granicy w postępowaniu administracyjnym

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie czynności ustalenia przebiegu granicy w postępowaniu administracyjnym w trybie rozgraniczenia pomiędzy nieruchomościami
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Gmina Żychlin
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Zapytania ofertowe
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego w zamkniętej kopercie z oznaczeniem jakiej sprawy dotyczy na adres Urząd Gminy w Żychlinie Referat RGO ul. Barlickiego 15 99-320 Żychlin

Załączniki

Powiadom znajomego